Toimikunnat

* Hannu Ilolakso

* Jarmo Koskela

Tehtävät:

Toimikunta huolehtii jäsenien rekrytoinnista, jäsentietojen ylläpidosta sekä jäsenistön ylennysesityksistä ja huomionosoituksista.

Huomionosoitusjärjestelmämme edellyttää kuuden vuoden aktiivista osallistumista vapaehtoiseen maanpuolustustyöhön, eli pelkkä jäsenmaksun maksaminen ei riitä mitalin myöntämiseen. Yhdistyksellämme on myös oma yhdistysmitali jota myönnetään yhdistyksemme jäsenille jäsentoimikunnan tekemän ehdotuksen pohjalta, niillä säännöillä jotka hallitus on vahvistanut.
Jäsentoimikunta tekee myös esitykset ritarikuntien kunniamerkeistä ja muista virallisista kunniamerkeistä. Toimikunta pitää luetteloa yhdistyksen jäsenille myönnetyistä kunnia- ja ansiomerkeistä.

AMPUMATOIMIKUNTA

Kokoonkutsujana toimii Marko Pänkälä

*Jarmo Koskela

*Esko Hakulinen

*Jari Ojala

Tehtävät:
Järjestää erilaisia kilpailuja ja kuntoliikuntatapahtumia reserviläisille.Vakioampumavuoro Nurmon liikuntahallin sisäampumaradalla.Omistaa ja ylläpitää reserviläisammuntaan soveltuvia aseita.Ammuntojen järjestäminen.Konsultointi lupa-asioissa.31.1. mennessä vuoden tapahtumien aikataulutus ja tiedottaminen järjestöille ja jäsenistölle.Toimikunnan pöytäkirjojen toimittaminen yhdistyksien hallituksille.

URHEILUTOIMIKUNTA

Kokoonkutsujana toimii Marjo Kauppinen

* Timo Järvinen

* Esko Sippola (ups)

* Jukka Sysilampi (ups)

Tehtävät:

Järjestää pistooliampumajuoksu/-hiihto, ns. suojeluskuntaurheilu-sarjakilpailut.Vastaa pm-kilpailujen järjestämisestä.Järjestää muun ilman aseita tapahtuvat urheilutapahtumat tai siihen rinnastettavat tapahtumat.31.1. mennessä vuoden tapahtumien aikataulutus ja tiedottaminen järjestöille ja jäsenistölle.Toimikunnan pöytäkirjojen toimittaminen yhdistyksien hallituksille.

HENGELLINEN-VETERAANI- JA PERINNETOIMIKUNTA

Kokoonkutsujana toimii: Heikki Koivisto

* Martti Hallasuo

*Jaakko Antila

Tehtävät:

Huolehtii erilaisten tilaisuuksien järjestämisestä mm. (Talvisodan päättyminen, Joulutulet) ja Hiljaisen viikon hartaus.Kunniavartioiden ja vastaavien tilaisuuksien järjestäminen.Järjestää kuljetuspalveluita veteraaneille.Ylläpitää yhteistyötä eri veteraanijärjestöjen kanssa.31.1. mennessä vuoden tapahtumien aikataulutus ja tiedottaminen järjestöille ja jäsenistölle.Toimikunnan pöytäkirjojen toimittaminen yhdistyksien hallituksille.

TAPAHTUMATOIMIKUNTA

Kokoonkutsujana toimii: Ari Kinnunen

* Timo Utunen

* Olavi Rantanen

* Jari Asu

* Marjo Kauppinen

Tehtävät:

Järjestää virkistystoimintaa jäsenille.Järjestää yhteisiä retkiä, kulloinkin tärkeiksi katsottuihin kohteisiin.Osallistuu tapahtumien järjestelyihin, joissa paikalliset reserviläisjärjestöt ovat edustettuina esim. Toimintapäivä.Toimii yhteistyössä piirin kanssa.Varusmiespalvelukseen –päivien järjestäminen.31.1. mennessä vuoden tapahtumien aikataulutus ja tiedottaminen järjestöille ja jäsenistölle.Toimikunnan pöytäkirjojen toimittaminen yhdistyksien hallituksille.

NUORISOTOIMIKUNTA
Kokoonkutsujana toimii: Marjo Kauppinen

* Maarit Koivisto
* Maria Luodes

Tehtävät:

Järjestää nuorille ja naisille suunnattua toimintaa.